Jyuls16
Jyuls16
Any: 2002
Comarca: Osona
Data: 20/12/14 11:08
Confosa!
Hola, vaig a 1r d'eso i tinc un lio mantal al cap. Hi ha un nen que eh conegut fa 3 setmanes en el meu nou poble. Ell em te ben enamorada i jo a ell crec que també però, ell esta amb una cosa que es va liar amb mi .... jo no m'havia liat mai tant com aquell dia i sense vuler tinc la sensació que li vaig mossegar la llengua!!! Que faig? que li dic? sisplau ajudeumeee adolescents <3
InterPersonal
InterPersonal
Data: 26/12/2014 11:07
Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpeosnal.

Doncs mira, pot passar , però confia en que si esteu enamorats una mossegadeta ala llengu pot agradar i tot! ; ) serà fàcil de que us en rieu fins i tot!

disfruta!

ELi AUlet www.interpersonal.cat

Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.