Tetes enormes(110 per mi sem fan enormes)
estic farta dels comentaris dels nois sobre les mevas tetes perro es que son tan grans que em boten un munt quan corro no se que fer soc el centre de atencio al meu novio no li agrada i a mi tampoc i no se k fer per desviar la mirada de tos a les meves gegants tetes
sisplau ajudem!
IESP

Hola Rokern!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Segurament no podràs fer gaire cosa respecte a que et mirin els pits, ja que quan són mot grans és fàcil que cridin l'atenció. El que sí que pots canviar és com et sents tu quan et miren: haiuràs d'aprendre a passar més, i a no veure-ho com una cosa negativa.
I el teu novio tampoc pot fer-hi res, ja que no és responsabilitat teva ni t'has de sentir malament per tenir els pits grans! A més, segurament els nois i noies miren a més gent, senzillament el teu complex fa que creguis que només és a tu, i això pot arribar a molestar molt.
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat