Rokern
Rokern
Any: 1999
Comarca: Baix Camp
Data: 20/12/14 04:32
em desperto cansada!
Hola em dic julia i dormo un munt pero em costa un munt despertarme i adormirme i quan em desperto estic molt cansada al princi em pasava els caps de setmana i em pensava k era normal pero ara sempre em pasa i que estigui tan cansada m'afecta als estuidis i lo de despertarme si sapiguesis els partes que tinc per arribar tard....
SIUSPLAU DIGUEM K EM POT ESTAR PASAN!!!! I SIUSPLAU SI HI HAGUES UNA SOLUCIO


Gràcies
InterPersonal
InterPersonal
Data: 26/12/2014 11:02
Hola rokern! Dóc l'ELi Aulet. psicòlgoa d'Interpersonal.

Doncs primer de tot hauries d'anar al metge per descartar que no falti alguna cosa a la teva alimentació o qualsevol altre situació.

llavors intenta mantenir uns horaris saludables de dormir. Quan vagis a dormir fes una mica de ritual per preparar al cos per dormir. Per exemple, un got de llet calenta i alguna galeta, rentar dents cara i tot, llegir una estoneta algu tranquil d'un llibre, etc...


Fes també esport i menja equil.libradament. T'ajudarà molt!

ELi Aulet wwww.interpersonal.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.