agudaa
laltre dia ho vaij fer amb un negre i vaij cridar com una gossa, encara no ma vaixat la regla,no conec al negre de res no se nielseu nom mel vai trovar ala discoteca i em va agafar i me me la va fotre fins al fons, que faij?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Amb la teva consulta ens sorgeixen més preguntes, no vàreu utilitzar preservatiu? És importantíssim que utilitzeu preservatiu SEMPRE que mantingueu relacions sexuals sigui on sigui i amb qui sigui! Si vàreu tenir relacions sexuals sense preservatiu, no utilitzes mètodes anticonceptius hormonals i no et vas prendre la píndola del dia després, i la regla no et baixa, el millor és que comptis quan t'hauria d'haver vingut la regla, quan passin 7 dies de retràs aleshores hauries de fer-te una prova d'embaràs per a poder saber si estàs embarassada o no, si no ho estàs, aprèn que per a properes situacions similars has d'utilitzar preservatiu! Si ho estàs... hauràs de prendre decisions.
El sexe pot ser divertit però hem de ser molt madures i madurs ja que no estem jugant amb plastilina, hi ha situacions sèries que poden formar part de la nostra vida.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat