no se que fer 18/12/14 es urgent
hola tinc un problema i no se que fer.
el cas és que estic sortint amb un noi ..... el viu a madrid i jo a barcelona ..... el té 18 anys i jo 13.
però el problema no és aquest ... sinó que parlem poc ... i quan em parla o jo li parlo la conversa va: de hola, QUE TAL ?? i ja després res més ..... però el que em molesta és que el té en el seu estat: 21 hem discutit diverses vegades el sempre diu que no és ningú però no ..... ja porta diversos mesos amb el mateix i quan ho canvia va de: 21 t'estimo marias ... o petita maria o coses així
però algunes vegades sento que em ignora, perquè em deixa en vist o per exemple ahir ..el em parlo per whatsapp i em va dir hola .... i després que aquesta li contesti .... i l'estona li vaig preguntar que perquè em parlo ....... i em deixo en vist ... perquè l'última vegada que em parlo fa dies demanant una foto íntima i jo li vaig dir que no .... i doncs em va dir que s'havia enfadat
i no em parlo en dies
les meves amigues em diuen que és un ximple i que no em mereix ..i que jo hauria sortir amb un altre que no fos el, i que el més segur és que em posi les banyes .... però pfffffffffffffff ....
ja hem tallat diverses vegades per diferents coses .. però el després em ve amb un t'estimo o AMB UN VAIG A CANVIAR.
Però la veritat és que em crei que havia canviat ..per que vam estar com dues setmanes sempre parlant i el super afectuós però m'equivoqui ...... sempre és el mateix el passat de mi i em ignora, i quan em parla doncs jo com una tonta sempre li parlo i al cap d'una estona tot torna a ser el mateix el em deixa en vist ....... i després quan passen dies em parla com si res hagués passat com: hola, o el meu amor o amore.
I el pitjor de tot és que jo l'estimo ..... i ja estic farta de plorar i pfffffff ..........
ajudar si us plau és urgent
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que, quan ens agrada molt algú, tenidim a pensar que canviarà o que tot anirà bé... Però no sempre és així: per molt que l'estimis, has de pensar si et compensa tot aquest patiment. A més, si s'enfada constantment i fa coses rares, potser no té molt clars els seus sentiments, i això ho fa encara més complicat!
L'amor és per estar feliç i cr´çeixer com a persona, no pas per enfonsar-nos, plorar i estar preocupats, no creus?
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat