laralara
laralara
Any: 2000
Comarca: Gironès
Data: 17/12/14 21:56
Consells
Hola, tinc 14 anys i necessito resposta: fa uns dies que he començat a deixar de menjar i últimament tinc molta tremolor com de fred i tinc un dolor estrany al pit i, he estat buscant què em pot estar passant i buscant 'ansiedad' m'he pogut identificar amb quasi tot el que deien. Crec que també he entrat en l'anorèxia. Estic molt desesperada perquè tinc por d'arribar al punt de no poder-me controlar i treure'm la vida... Què puc fer? A qui haig de demanar ajuda? Moltíssimes gràcies.
InterPersonal
InterPersonal
Data: 22/12/2014 20:18
Hola Laralara,

Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.

Primer de tot et vull felicitar per ser tan conscient de les respostes del teu cos i voler buscar-hi una solució. Jo no sóc especialista en temes mèdics, per tant la meva recomanació és que, primer en parlis a casa amb els teus pares i després vagis al metge o metgessa de capçalera perquè puguin valorar aquests símptomes.

Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.