Amor incorrecte?
Bones! Pf, tinc un tema que em té boja. Com explico això? A mi m'agrada un noi de 4 anys més gran que jo, i crec que a ell també li molo. Però, creus que aquest amor te sortida? Amb aquesta edat? No se si dir-li que m'agrada, o que ho digui ell. Que puc fer? Tinc un lio... Merci! <3
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que l'edat (en el vostre cas, són 4 anys) no sol ser el principal problema de les parelles. Aquests normalment són: discussions, faltes de respecte, gelos...
Però també és cert que 4 anys de diferència a la vostra edat pot notar-se més, de manera que si sortiu junts us heu de comprometre molt a respectar les necessitats de l'altra persona, ja que segurament esteu en moments de la vida una mica diferents.
Si vosaltres sou sincers l'un amb l'altre i respecteu molt la vostra manera de ser, la relació pot anar bé és clar! Tot depen de VOSALTRES :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat