Pits.
Hola, tincs 15 anys i tinc els pits caiguts.
Faig deport i porto un sostens que els tonifiquen, pero no serveix de res.
M'agradaria tenir-los aixecats i caiguts com els d'una iaia..
No m'agraden gens i volia saber si puc fer alguna cosa per a que amb el temps se'm vagin aixecan i no estiguin tan caiguts. He probat metodes com possar-se aigua freda, cremes, etc.. pero res.
Siusplau contesteu i que no sigui res de que m'he d'estimar a mi mateixa i acceptar-me, ja m'estimo no m'agraden.. i vull iuna solució siusplau
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que els pits naturals solen tenir una certa caiguda, fent forma de "gota".
I amb el que fas (crema, aigua freda...) segur que estàs ajudant a que la pell estigui més tersa, així que cap problema!
Però aquests trucs no fan que els pits canviin radicalment, de manera que el millor serà que amb el temps vagis acceptant com són, i estimant-los tal qual. No ens pot agradar 100% tot el nostre cos, però això no vol dir que poguem menjar-nos el cap tant per un complexe físic que en realitat no ens impedeix fer res que volguem, oi? :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat