No em sé deixar anar
Ho vaig posar al forum però no entenc com va.. no sé si m'han respós o no, si em pots respondre breument com va t'ho agrairé el doble.
El cas és que cada cop que estic arriban a l'orgasme em fa vergonya perquè sento ganes de pixar; he buscat a internet i a tot arreu em diu el mateix, que es normal i m'he de deixar anar, però no ho aconsegueixo.
I és que no sé si m'agrada fer-ho. Ell m'encanta, m'enamora, però diuen que només tocant-li ja m'hauria de posar però no em passa, no em posu fàcilment...
El que m'agradaria és sentir-me segura, ja que estic superan l'anorèxia i em costa, però no vull aprendre a deixar-me anar.
Gràcies.
Anissa Ouali

Hola Noia!! Moltes gràcies per la teva consulta.
Primer de tot, no t'has de posar només tocant-lo! És important conèixer el propi cos i veure quines coses agraden, exciten i t'ajuden a sentir-te còmode i segura. Així podràs decidir deixar-te anar.
(sobre el pipi, és cert que hi ha la sensació com de voler pixar, ja que també s'estimula les zones properes a la uretra i per això aquesta sensació, però pipi no et faràs).
Una cosa, tu dius que NO VOLS deixar-te anar, si tu et limites, serà impossible deixar-te anar. Comentes que estàs superant l'anorèxia, i crec que ets una persona molt valenta! Per això és important que et donis temps, mica en mica, busquis moments que t'ajudin a sentir-te còmode (però no només en el sexe) així pots aprendre a deixar-te anar a poc a poc, fins que decideixis fer-ho amb el sexe.
També, seria molt interessant que ho poguessis fer tu mateixa, descobrint els teus genitals, tu sola.
Espero haver-te ajudat! un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali