Que passa?
Hola, tinc 14 anys, no ho he fet mai pero faig gimnastica artistica, entrenava 24hores a la setmana i ara entreno 16.
Es possible que hagi perdut la virginitat? Com ho puc saver?
gracies :)
Anissa Ouali

Hola Iones!!
Crec que amb la teva consulta et refereixes a si amb l'esport el teu himen s'ha trencat. Això pot haver sigut possible ja que al fer gimnàstica pot passar, però no 100%.
Has de saber que el trencament de l'himne no te res a veure amb la virginitat. L'himen és una membrana molt prima que està a l'entrada de la vagina (generalment a cop d'ull no es veu), aquesta membrana és molt resistent i flexible, i te un petit orifici al centre, és pot trencar fent esport, anant en bici o en les relacions sexuals. Tenint en compte això no es relaciona amb la virginitat perquè el seu trencament no es degut únicament a les relacions sexuals.
La virginitat es perd quantes manté la primera relació sexual amb penetració. Així que en el teu cas no has perdut cap virginitat ;)!
Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali