Will
Will
Any: 1996
Comarca: Barcelonès
Data: 16/12/14 13:59
Necesito ajuda!!!!!!!!
M'agradaria que hem donguesiu consell, perquè tinc una amiga que fa molt de temps que te complexos amb el seu cos. Però ahir em va dir que es vulimica i jo estic molt preocupada perque no se que fer per ajudar-la i es la meva millor amga.
InterPersonal
InterPersonal
Data: 19/12/2014 18:52
Hola will! Sóc l'ELi AUlet. psicòloga d'Interpersonal.

Doncs la bulímia és un problema amb l'alimentació i amb la pròpia imatge important. Tu li pots fer costat i ajudar-la a que també es fixi i gaudeixi d'altres coses més enllà del cos i la imatge.

Escoltar-la , distreure-la i gaudir. Més enllà d'això està a les seves mans i dels professionals i família.

ànims!

ELi AUlet www.interpersonal.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.