Dubtes amorososssss!
Hola! Tinc dubtes sobre lamor i tal, el cas és que m'agrada un nen de 3 anys mes que jo i tinc dos dubtes;
1. 3 anys són molts per ser "novios"?
2. Com és k m'agrada?
La segona és que no ho entenc, és totalment al contrari k jo, és supertímit, segons tothom és lleig, hi ha alguna explicacio de perquè m'agrada?
Gracies!!
Anissa Ouali

Hola Roxi.XD!!
L'edat no és el més important però s'ha de tenir en compte. 3 anys poden ser poc o molt segons el moment que us trobeu, per exemple, si ell té 19 i tu 16, hi ha una diferència important, ja que ell és major d'edat.
Com és que t'agrada? Doncs no hi ha una resposta, simplement t'agrada i no tens per què atabalar-te per això. Hi ha persones que a tu et semblaran lletges i a un altre no, i el mateix a la inversa. Fixa't en com et sents amb ell, si estàs a gust, si la diferencia d'edat no serà un problema, etc.. i de mica en mica ja veuràs si vols sortir amb ell com a novios!.
Un petonas!!
Anissa Ouali,@AniOuali