dermatits
bones, no estic gaire familiaritzat amb aquesta pàgina però aquí va la meva qüestió: tinc dermatits atòpica als braços i cames, lo normal, pero des de fa dies noto una picor al penis, i paulatinament observant he vist que hi tinc uns punts petits a la part interior, diguéssim entre el frenillo i la corona del gland, la veritat es que em pica bastant i de tant en tant s'hi acumula unes partícules blanques que no se si es semen sec o qualsevol altre cosa. Qualsevol consell em serviriria encara no sigui escrupolosament sexual la pregunta.
gràcies
Anissa Ouali

Hola Anonim1917!!
Gràcies per la teva consulta.
Sempre que parlem de símptomes físics, ja saps que l'ideal és fer una visita al metge, ja que és necessari que un metge ho vegi i et pugui donar el tractament adequat.
Quan parlem de pell atòpica has de tenir en compte que això pot afectar a altres zones del cos, per exemple, a la cara, coll, genitals,...
Pel que comentes sembla que hi hagi acumulació d'una substància blanca, podrien ser esmegma, és una procés natural que ajuda en la lubricació, quan hi ha excés és important la higiene dels genitals cada dia. Tot i així no et poden assegurar que sigui això, així que fes una visita al metge i surt de dubtes!
Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali