Estic massa prima i baixeta
porto bastants anys sent prima , de petita ho era mes i ara ja no ho soc tant pero sem nota diferencia amb els meus companys es a dir jo soc una noia repetidora de curs i encara hi ha gent de la meva clase que es mes alta que jo . Per mes que menji segueixo estant igual , es la meva constitucio i amb alçada igual necessito ajudar que puc fer? petons <3
Sara Bujalance

Hola amooor! EL millor que pots fer per mantenir un pes correcte i créixer bé és menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. Fent això no cal que facis res més. A part d'això és important tenir en compte que el pes també depèn d'un factor genètic, la "constitució" com molt bé dius tu, i això no ho podem ni triar ni canviar. Per aquest motiu diem sempre que és molt important acceptar-nos tal i com som, perquè algunes coses, com la constitució, no les podem canviar. Així que ja saps, menja de tot i equilibrat, fes esport i accepta't tal i com ets. Un petó molt gran!!