PITS
Hola! Tinc molt de complexe de pit, ja que moltes noies de la meva edat que tenen una talla 90-95i jo la 80-85 no la empleno.. tinc 16 anys i em fa molta vergonya a l'estiu, ja que si no porto sostens o bikini amb push-up no em sento bé, crec que es perquè veig que en tinc més i estic més còmode... que puc fer perquè em creixin els pits? Gràcies!
Anissa Ouali

Hola SRL! No hi ha un mètode màgic per fer créixer els pits. És molt important sentir-se còmode amb el propi cos. Per exemple, segurament disfrutaries més de la platja i l'estiu si no estiguessis tan preocupada pels teus pits.
Has de tenir en compte que tens 16 anys, i el teu cos s'està desenvolupant encara. També l'alimentació s'ha de cuidar, per exemple, si perdem pes molt ràpid, és molt perjudicial pel cos i els pits és una de les primeres parts del cos que s'aprimen.
També vull que tinguis en compte els avantatges dels pits petits, com per exemple, a l'hora de comprar la roba, samarretes, sostenidors,... quan fas esport, o si et fixes algunes de les actrius més "sexys" tenen un pit petit.
El més important, el teu cos és teu, i has d'aprendre a estimar-lo, veuràs com això t'ajuda a sentir-te molt millor.
Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali