No puc...
El meu novio i jo volem fer-ho, pero no se que em pasa que no em posso "calenta", no es només amb ell, esque a vegades si em vull tocar jo estan sola no estic gens calenta pero ho faig :$ Peque quan vaig començar a masturbar-me em va agradar molt i nose com, ni perque pero es com si es convertis en un habit, encara que no tingui ganes, ho faig, sense estar calenta, i no se si pot ser que de tanta masturbacio sense ganes ara el meu cos no tingui ganes de sexe, encara que no entenc perque, ja que jo em moru de ganes, pero el cos no reacciona :$
No se si es per aixó o per que estic estresada xk acabo de començar un CFGM a mitj curs i ara vaig x la tarda i mha canviat l'horari i aixo m'estresa, o no se perque, pero no em poso calenta, i jo la veritat, es que sempre m'ha resultat bastant facil estar-ho :$
Estic desesepradaa!!! No se que fer, m'encanta el meu novio, pero crec que pensa que es que no l'estimo o que no m'agrada ell per lo que no em posso calenta... no vull que es senti malament per una cosa que no crec que tingui a veure amb ell, perque m'encanta *_*
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que el desig sexual és dels temes més complexos que hi ha, ja que són molts elements els que poden pujar-lo o reduir-lo.
El fet d'haver-te masturbat sovint no hauria de tenir cap conseqüència negativa a l'hora de tenir relacions amb la teva parella, qui ja dius que t'encanta. Més aviat podria ser que t'has acostumat a no fantasejar, a fer-ho d'una manera mecànica o rutinària, i que en el moment d'estar amb l'altre et costi "posar-te a to", perquè allà no pots fer com quan estàs sola. A més, si ara estàs estressada pels estudis, tampoc és un fet que ajudi gaire a pujar les ganes de tenir relacions sexuals.
Et diria, abans de tot, que recordis que el cervell ens la pot jugar molt, i si estem pensant "no em posaré calenta, ja no em poso com abans", pot acabar passant de veritat. Per gaudir i tenir desig sexual, necessitem tenir el cap relaxat i donar-nos oportunitats: és a dir, potser avui no estàs molt calenta, però demà sí. I sovint, al principi un no té excessives ganes de començar una relació (en té ganes, però no per tirar coets) i resulta que quan ja ha passat una estoneta d'estimular-se, de jugar... llavors aquest desig va creixent.
També et proposaria que quan et masturbis, intenta variar alguna coseta: començar de manera diferent, estimular alguna zona que no sols tocar, fantasejar una mica... I d'aquesta manera tornar a gaudir de la masturbació com ho feies abans :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat