Ell...
M'estic enamorant d'un noi que vindrà a viure al meu poble i ell diu que també m'estima, però ho passo malament perquè sóc molt celosa i sé que parla amb una altre noia i a mi moltes vegades em deixa amb el ''vist'' de WhatsApp mentres deu estar parlant amb ella o qualsevol altre cosa, també tinc por de que quan vingui trobi algú millor i em deixi a mi de banda... també té aspectes bastant positius però he evitat als altres nois per ell i li sóc fiel encara que encara no estiguem junts i crec que no em mereixo ''patir'' així.
Anissa Ouali

Hola!!
Sembla que tens sentiments per ell molt bonica i intensos. Però tinc la sensació que aquests sentiments en comptes de fer-te feliç, et fan patir.
Els gelos no ajuden en una relació, la confiança sí. Com s'aconsegueix? Primer de tot parlant, seria important que poguessis dir-li a ell, que et preocupa que ell prefereixi a algú altre, per exemple.
D'altra banda, has de començar també a valorar-te a tu mateixa, creure en tu, i que tens coses molt bones i maques que fan que aquest noi vulgui estar amb tu. Però t'ho has de començar a creure tu! Si segueixes donant-li tantes voltes i patint tant, segurament la relació no anirà bé.
Espero haver-te ajudat! Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali