IMPOTÈNCIA
Sóc un noi de 18 anys i la setmana passada vaig sortir de festa, vaig beure 1,5L de calimotxo aproximadament i vaig conéixer una noia, em vaig embolicar amb ella i al cap d'unes hores la vaig portar a casa. Quan estavem apunt de fer-ho resulta que no era capaç de trempar. Em va fer molta ràbia i ella va marxar amargada. No sé quina pot ser la causa, però no vull que es torni a repetir. Vull afegir que fins abans d'arribar a casa sí que trempava i això no m'havia passat mai a la vida!
IESP

Hola Mamarratxo,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP, el primer que farem és eliminar del teu diccionari la paraula "impotència"! el fet que t'hagi passat un cop, no significa que tinguis CAP problema amb la teva erecció o amb la teva potència, per tant, esborrem aquesta paraula.
Quan ajuntem alcohol i sexe, veiem que el segon es veu afectat. T'ho has d'imaginar com una moneda, on la cara és el fet que l'alcohol desactivarà algunes zones del nostre cervell i per això estarem més desinhibits i farem coses que sense alcohol no faríem (com parlar amb més gent, pujar el to de veu,...) i la creu de la moneda és que a l'estar desactivat el nostre cervell, el nostre cos no reaccionarà igual que sempre ja que també estarà afectat.
Un litre i mig d'alcohol no és poca cosa, per tant, en properes ocasions intenta no beure tant d'alcohol i ves amb l'únic objectiu de gaudir de la relació amb el cervell ben activat!
Espero haver-te ajudat a tu i a altres nois que es puguin trobar en situacions similars.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL www.consultajove.cat