Freedom
Freedom
Any: 2001
Comarca: Vallès Occidental
Data: 14/12/14 18:42
És "tonteo" amistós?
Hola,

Fa una setmana vaig conèixer un noi d'una ciutat prop d'on visc. Ell és més gran que jo i casi sempre quan parlem em diu coses com que sóc molt "cuqui" i bufó entre altres coses. La veritat es que aquest noi m'agrada però no sé si em diu totes aquestes coses en forma amistosa o és perquè jo li agrado i no sé que pensar perquè més d'una persona m'ha dit que si diu això segurament es perquè li agrado. Ell també m'ha dit que l'importo, però no sé que pensar i m'agradaria saber si els dos tenim els mateixos sentiments per arriscar-me a dir-li o no. Gràcies.
InterPersonal
InterPersonal
Data: 18/12/2014 20:27
Hola Freedom,

Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!

Primer de tot et diré que ningú pot saber què sent aquest noi, només ell. I la manera de saber-ho és preguntar-li!

També et diré que no tinguis pressa. Si fa una setmana que us coneixeu, disfruta d'això! De conèixer-lo més a fons, de mirar si teniu aficions en comú, somnis semblants.... ves parlant amb ell i mica en mica ja descobriràs si t'agrada més o no. Deixa que vagi evolucionant, que aquests moments també són molt divertits!

Una abraçada!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.