Mai m'he liat
Hola!! Tinc 16 anys, a l'abril fare 17 i encara no he donat el meu primer petó. Ja se que ja arribara el moment i la persona indicada, que no he d'estar nerviosa per si no sabre com fer-ho i que això surt sol, però la veritat és que cap d'aquestes típiques frases ajuda mai. Oportunitats no m'han faltat i ganes molt menys, però el que em tira enrere és no saber que fer amb la llengua. Si us plau, ajudam sense utilitzar cap de les típiques frases d'abans.
Mil gràcies!!!
Anissa Ouali

Hola Canadianhero! Quan parlem de sexualitat parlem d’aprenentatge i encara que et soni típic, no hem nascut sabent i com a situació nova què és, serà inevitable que et posis nerviosa! Que fer amb la llengua? No hi ha una resposta! Què és el més important? Sentir-te preparada, i així es com m’has comentat que et sents, a partir d’ara has de buscar coses que t’ajuden a sentir-te segura, com per exemple, parlar amb aquesta persona, pensar en passar-t’ho bé, en gaudir del moment i com aprenentatge saber que hi haurà coses que no sortiran bé ja que es una situació nova! Espero haver-te pogut ajudar! Gràcies per la teva pregunta! Anissa Ouali, psicòloga de l’IESP @AniOuali