glavi
glavi
Any: 2002
Comarca: Bages
Data: 13/12/14 13:53
:(
Hola,
Feia 2 mesos que estava sortint amb un nen i mel estimava moltissim.Pero un dia una nena va dir que l'havia insultat cos que no havia fet i em va dir que millor que ens deixessim un temps.
Es bo que ens deixem un temps?
InterPersonal
InterPersonal
Data: 18/12/2014 19:59
Hola!

Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!

Has intentat parlar amb ell i explicar-li la teva versió? És bo que ell conegui també com ho has viscut tu.

Això de prendre's un temps és una manera de tranquil·litzar-se i prendre perspectiva sobre la situació. No és ni bo ni dolent, simplement serveix per poder prendre una decisió de manera més "serena".

Si ell et demana aquest espai, concedeix-li (sempre hi quan tu hi estiguis d'acord) i ja veuràs com evoluciona...

Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.