Gay? 123456
Hola, crec que estic enamorat d'un noi dos anys menor que jo, pero jo mai he "provat" el sexe amb un del mateix noi, i menys amb una noia, es a dir soc verge. Jo en cap moment pareixc femení ni res, i la gent ni sospita. Però crec que estic enamorat d'eixe noi.
Soc gay?
IESP

Hola Jose!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Si tu consideres que estàs enamorat d'aquest noi, segurament podem dir que ets gay/homosexual. Però pensa que ser homosexual no vol dir que t'agradin tots els nois, sinó que probablement t'agradan persones concretes pel seu caràcter o forma de ser.
I recorda que un noi homosexual no cal que sigui femení, però sí que és cert que la gent ho relaciona, i els pot sorprendre més que un noi amb aspecte/actitud molt masculina digui que s'enamora de nois... Però això passa perquè encara seguiexen vigents certs estereotips (com etiquetes falses sobre l'homosexualitat), i hem de continuar avançant per trencar-los! :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat