alguns dubtes
Bones, sóc una noia de 13 anys, i doncs fa uns mesos que tontejo amb un tio. Volem quedar, i ell m'ha proposat per fer-ho, jo li he dit que no estic preparada per fer-ho però podem buscar alternatives sense penetraciò. Ell està d'acord, però hiha un problema, jo de cintura en dalt perfecte, però el que fa a les cames doncs no m'agraden. Ell em va proposar de fer sexe oral, jo li vaig dir que jo a ell si pero que ell a mi, doncs que tenia complexes i tal… i tinc por de que no li agradin les meves cames perque les vegi massa grasses o algo per l'estil. Jo no he fet mai res d'aixo, ni apenes m'he liat, però, tinc moltes ganes de fer coses. Potser és massa aviat però, jo en tinc moltes ganes. No se com es fan totes aquestes coses(palles, mamades…)
Algun consell de com actuar?
Moltes gràcies, petons.
IESP

Hola Catalana15!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
El primer que et diré és que no cal còrrei!
Si tu no et sents preparada, no cal que facis res que no vulguis només perquè t'ho hagi demanat un noi. Al llarg de la teva vida, moltes persones t'ho demanaran, i hauràs de decidir amb qui et ve de gust i amb qui no.
Respecte a les teves cames, pensa que és un complex que tens tu , però que segurament l'altra persona ni s'hi fixa o no ho veu com un tret físic negatiu.
Actua amb naturalitat, sigues sincera respecte al que et fa por i eixa que ell també digui el que sent! :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat