Noia
Hola bones, us volia consultar una cosa en relació a una noia.
Hi ha una noia que la veig molts dies al sortir d'angles i no sé perquè em va fer sentir quelcom. La coneixia de vista i sé on viu i poca cosa més. Fa molts dies que hi penso i he parlat amb amics meus i els he demanat consells ja que van a la seva classe però no es coneixen. Voldria primer començar amb una amistat i despres a veure el que sorgeix. La pregunta que os vull fer es: Com em puc presentar a ella, o com començar a parlar amb ella? La veig només al sortir d'anglès que ella també surt però res més. Espero trobar-me-la de festa pera veure si me la pogués presentar algú però no l'he vist encara cap vegada de festa. Tenim setze anys els dos i a vegades m'ha mirat... no ho sé igual vol dir algo...
Gràcies!
IESP

Hola Riki!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
El cert és que presentar-nos de cop a la persona que ens ha agradat és difícil, perquè fa vergonya... Però pensa fins quant temps estàs disposat a esperar fins que algú us pugui presentar. Si ja has vist que no teniu amics en comú, i no saps si te la pots trobar fora de l'escola d'anglès, hauràs de posar en marxa altres tàctiques ;)
Per exemple, perquè no aprofites això que teniu en comú, l'anglès? Potser pots preguntar-li com li va el curs, i presentar-te. Com més natural siguis, més podrà conèixer-te. No sabem què sent ella per tu, però tampoc ho adivinaràs només mirant-la oi?
Molts ànims!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat