em sento grassa:(
hola soc la marianna tinc 14 anys i no estic be amb el meu cos em sento grassa la gent em diu que no hu estic pro vec les altres nenes que son primetes i jo em sento grassa que puc fer?
Sara Bujalance

Hola Marianna! Entenc com et deus sentir, això que t'està passant és freqüent a l'adolescència. Tot i axí, que sigui freqüent no vol dir que sigui normal. El fet de que no et sentis bé amb el teu cos tot i que els altres et diuen que estàs bé ens pot estar indicant que potser és necessari que intentis millorar la teva autoestima, és a dir, si el teu cos està bé (els altres t'ho diuen) però tu no el veus bé, el problema no és el teu cos, sinó com et veus tu a tu mateixa (autoestima), per tant, el millor consell que et puc donar és que parlis amb algun adult de confiança com, per exemple, els pares. Ells t'ajudaran a sentir-te bé amb tu mateixa. Un petó molt gran!!