Martina
Martina
Any: 2002
Comarca: Baix Ebre
Data: 11/12/14 18:53
Que puc fer!!!
Necessito ajuda. Al meu insti va un noi que el trovo molt guapo, pero no vaa la mava classe i no le parlat mai, que puc fe?
InterPersonal
InterPersonal
Data: 16/12/2014 18:47
Hola Martina,

Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure!

Doncs si t'interessa aquest noi, hauràs de trobar la manera d'acostar-t'hi i poder tenir-hi una conversa, no creus? Mira si teniu algun conegut en comú que pugui fer de pont, o intentar localitzar-lo per les xarxes socials, parlar dels professors...

a veure si hi ha sort!

Una abraçada
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.