diferencies
hola doncs m'agradaria saber qina sensació es produeix cuan t'introdueixen el penis a la vagina. te alguna semblança amb el que sentim cuan ens posem un tampax? Tinc una altre preucupació tinc por de que no m'entri podria ser? i si passes aixó que auria de fer??
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, has de saber que:
1. Introduir un penis o un tampó pot ser semblant, però pensa que un penis és més gran i que normalment el tampó ni es nota!
2. Moltes noies tenen aquesta por, perquè creuen que la seva vagina serà massa petita. El cert és que és molr ADAPTABLE, i un penis hi cap perfectament!
3. En cas que costés que entrés un penis, podria ser perquè la noia està tensa o amb por. Per a que entri, és necessari que la noia estigui ben relaxada i excitada :) D'aquesta manera la musculatura de la vagina es "destensa" i tot és més fàcil. Per això diem sempre que una persona ha de fer al llit només allò que REALMENT vol!
Espero haver-te resolt els dubtes!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat