Pits
Hola, jo tinc 15 anys i al març en faré 16. Desde sempre havia estat una mica "rellenita". QUan em van començar a créixer els pits era normal tot, no eren molt grans però tampoc eren gens petits. Llavors vaig adonar-me'n que cada vegada creixien més i els sostenidors que em comprava al mes després ja no m'anaven. Vaig decidir aprimar-me perquè a vegades els pits també es fan més petits si t'aprimes. Jo dec ser rara o algu perquè després d'aprimar-me més de 9 kg encara em continuen creixen. Tinc una talla 125 i va cap a més. M'encantava ballar i anar a córrer i amb prou feines ho puc fer pels problemes d'esquena. Jo no puc més no estic còmode amb mi mateixa, em costa trobar roba i no puc aconseguir trobar cap avantatge de tenir els pits grans. Cada vegada que veig algú que es queixa de tenir-lo's petits no puc evitar pensar en el que jo faria per tenir MENYS d'una 80! De veritat que donaria el que fós per fer-me una reducció però per mala sort és massa car. No sé què fer TT
Anissa Ouali

Hola 1998327!!!
És cert que generalment quan ens aprimem els pits també acostumen a reduir-se però no sempre és així com has vist.
És important que no deixis de fer el que t'agrada, tot i que hi ha problemes d'esquena, jugar un paper important per sentir-te bé amb tu mateixa. Per evitar que apareguin problemes d'esquena podries buscar aquelles samarretes que son més ajustades, les pots trobar a les botigues d'esports, i ajuden agafar el pit, i faciliten el fer esport.
D'altra banda, si apareixen problemes físics (mal esquena) és indispensable que visitis el teu metge i un fisioterapeuta per tal que facin una valoració, i et puguin indicar el més adequat per tu.
El tema de la reducció, hauries de deixar que el teu cos acabes de fer els canvis, ja que no sabem que passarà i valorar així si seria recomanable o no una reducció.
Espero haver-te ajudat! una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali