Indesisaa!
Com puc saber si sóc bisexual? Sóc noia i estic super confusa... Vaig deixar al meu novio per això! I crec que sento alguna cosa més que amistat per una noia, te 17 anys i jo 15. Ens vam conèixer per barraques de Girona, ens vam caure molt bé de seguida i ens vam fer un pikito així de broma, res més. I ara parlem cada dia, ens diguem carinyo, amor, reina, etc... I li estic agafant massa carinyo, li dic coses que abans solia dir-li a nois i no se perquè ho faig. Només ens em vist per barraques, res més. ESTIC SUPER CONFUSA, AJUDA.
Anissa Ouali

Hola Silvia! El que fas no és res estrany. Et vull comentar que hi ha persones que ens poden excitar o generen certes sensacions, ja sigui un noi o una noia, això significa que l’excitació la podem sentir amb persones del mateix sexe i/o del sexe contrari. I d’altre banda hi ha persones amb les que ens plantegem una relació de parella.
Aquesta noia et pot estar fent sentir i generant aquestes sensacions o excitació pot ser que sigui amb la persona amb la que t’imagines una relació de parella, però tot això es normal en el moment que estàs vivint, on estem en època de canvis i tant físics com al cap, i experimentant noves sensacions. El temps t’anirà dient si tens una orientació o un altra. Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada! Anissa Ouali @AniOuali
Moltes gràcies! Petons des de BCN:)