Possible trastorn
Hola! doncs jo sóc una noia que mai ha estat contenta amb el seu cos i més d'un cop m'han insultat dient-me gorda i tal.. m'ho he passat fatal sempre, i m'agradaria saber si tinc un trastorn. Fa poc vaig començar un quadern amb tot tipus d'informació sobre els trastorns, un control del meu pes diari i unes pagines dedicades a dibuixos suicides. Crec que tinc un problema alimentari, perque de tant en tant no sopo, o menjo poc, però mai he deixat de menjar del tot.
Necessito ajuda, sisplau
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació! Pel que m'expliques portes una època passant-ho malament. Pel que dius fins i tot tu mateixa sospites que puguis tenir un trastorn i, de fet, per les coses que dius és possible que l'estiguis patint o que estiguis a prop de patir-lo. El que has de fer és explicar als pares aquesta preocupació, aquest quadern on apuntes el que menges, els dibuixos.. D'aquesta manera et podran ajudar com necessites. Sé que pot ser difícil parlar amb ells sobre això, però és fonamental que ho facis, ja veuràs com t'entendran i faran tot el possible per ajudar-te a sentir-te bé! Com abans ho facis, abans començaràs a trobar-te millor. Parla amb els pares, ànims i un petó molt gran!!