PeixetOvella
PeixetOvella
Any: 1998
Comarca: Barcelonès
Data: 10/12/14 22:24
DUBTES!!!
Holaaaa estic fent primer de batxillerat i hi ha un noi de segon que em mola pero el problema es que mai he parlat amb ell. No estic segura de que li agradi pero crec que hi ha algo especial entre nosaltres. El problema major es que no coincideixo en cap classe amb ell i nomes ens trobem pels passadissos o a l'entrar/sortir del lavabo. Si us plau, algun consell per apropar-me a ell i poder coneixer-lo????? Moltes graciiiesssss petoooonnsss
InterPersonal
InterPersonal
Data: 17/12/2014 18:37
Hola!

Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!

Per acostar-te a algú pots fer-ho de dues maneres: buscant alguna cosa en comú (un amic, una afició, dificultat o facilitat per alguna assignatura...). Aquesta és la manera més habitual i la que porta menys risc.

Però també n'hi ha una altra: la de presentar-se directament! Sé que potser sona una mica directe, però és una manera que es fixin en tu i se'n recordin de tu!

Una abraçada
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.