Anonim, important VIH
Hola mira em dic Alex i soc del maresme. M'agradaria ferte una consulta urgent sobre el VIH.
Tinc 17 anys, i tinc novia, els dos som verges, i no em tingut relacions sexuals mai. Per ara el que fem es masturbarnos l'un a l'altre, corro risc d'agafar VIH nomes masturbantnos mutuament??
El que passa es que pot sonar trist, pero soc una mica hipocondríac, i ella no es exactament la noia mes neta del mon, encara que me l'estimi molt (NO ES RENTA LES DENTS I ES MOSSEGA LES UNGLES), si no em tingut els dos mai relacions amb ningú, hi ha risc de que agafi el VIH/SIDA??
IESP

Hola Alex P!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
- Per saber si pot haver contagi de VIH, tots dos us haurieu de fer la porova (amb un anàlisi de sang
- Amb la masturbació mutua no es pot transmetre el VIH
- Que no es renti, no té res a veure amb el VIH ja que es tracta d'un virus. Per exemple, encara que ens dutxem cada dia, podem posar-nos malalts no?
Si tendeixes a ser hipocondríac, segurament veuràs perills sempre on no hi són... Intenta relaxar-te i fer allò que només vulguis fer, d'acord? Hem de ser responsables però no cal estar tot el dia amoïnats.
I per estar ben tranquil, et recomano que sempre facis servir el preservatiu :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat