Què vol?
Hola, tinc un problema i necessito consell. són una noia de 17 anys que va coneixer un noi a una discoteca, vam estar parlant i no va passar res més però ens vam donar els movils.Ell té 24 anys.
parlavam gairebé cada dia i un dia jo vaig sortir de festa amb una amiga i ella em va venir a veure i ens vam acabar liant, em deia coses presioses, però sóc conscient que ho deia per acoseguir liar-se amb mi.
Amb el temps parlavam menys i li vaig preguntar que va significar lo de liar-no i ell em va dir que no ho savia però que em volia seguir coneixent. jo per sort no estic penjada d'ell perquè tampoc m'acabo de fiar. aleshores haviam de quedar una altre dia però ell al final no va poder i em va dir que no em fesa ilusions que ell no volia res serio i jo li vaig dir que jo tampoc que no estava segura.
va passar un mes i ens vam tornar a trobar a una discoteca, ens vam tornar a liar.
Aleshores no se que vol, no se quines intencions té amb mi
Ajuda sisplau
moltes gràcies.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Em sap greu, però des del consultori no et podem dir què vol ell, ja que qui realment ho sap és ELL mateix! A més, si t'hi lies i el vols seguir coneixent, és important que puguis confiar, no creus? Si sempre estem pensant que ens volen enganyar o aprofitar de nosaltres, no podem viure tranquils/es! I recordem que els nois TAMBÉ s'enamoren :)
Et recomano que siguis molt sincera amb ell sobre el que penses, i que li demanis el mateix, ja que així tindreu els dos molt clar quin tipus de relació teniu!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat