que faixxx
hola, tinc 13 anys, totes les nenes de la meva classe o casi totes, els hi ha vingut la regla, menos a mi i a poques nenes mes, es preocupant?
soc baixa, i prima.
ajuda siusplauuuuuuu
IESP

Hola Laura!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Com sempre diem, a totes les noies no els ve la regla a la mateixa edat!
De fet, als 13 anys és normal que no la tingius, ja que hi ha noies que els arriba als 14, als 15, als 16... I això no és cap cosa dolenta,. Entenc que per comparació, vulguis ser com les altres, però pensa que la regla no és cap cosa agradable (pot fer mal a la zona dels ovaris, et notes més cansada, hi ha canvis d'humor...) així que si triga en venir, és millor no creus?
Espero haver-te ajudat una mica!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat