Problemes
Fa més d'un any que estic amb la meva parella i des del primer dia que shan anat repetint alguns problemes.
La majoria de vegades (però no sempre) ha acabat MOLT ràpid durant la primera masturbació o acte sexual, alguns cops fins i tot sense que l'arribes a tocar.
També ha passat que un cop ja havia acabat una vegada, quan es tornava a posar erecte seguiem mantenint relacions pero a l'estona li baixava fent que ho haguessim de deixar estar.
Està molt preocupat perquè no sap si té un problema o no, i si és així no sap com solucionar-ho i magradaria ajudar-lo.
Moltes gracies!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
El fet que un noi ejaculi ràpid quan està molt excitat és ben normal, ja que la resposta sexual dels nois sol ser més ràpida que la de les noies. I si està nerviós o sent certa pressió (per agradar-te, per quedar bé...) encara pot fer que ejaculi més ràpid.
És important que quan estigui sol, amb masturbació, aprofiti per conèixer la seva resposta sexual i detecti el punt de no retorn: és a dir, aquell moment on, encara que deixi de tocar el penis, ejacularia igualment. Si apren a notar aquest punt quan està amb tu, pot aprendre a controlar l'ejaculació una mica més.
A part, també cal que tots dos "practiqueu" junts i conegueu la sexualitat de l'altre: quan estigui molt excitat, ha de frenar el ritme i fer una altra pràctica. També heu de tenir en compte que si passa molt temps entre una relació sexual i una altra, el temps que trigui en ejacular serà curt segurament.
I si després d'ejacular, torneu a començar una relació, recordeu que la penetració NO ho és tot: si el seu penis baixa, no passa res, ja que també pot estar per TU oi? Segur que com menys pendent estigueu del penis més fàcil serà que es posi erecte :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat