Tinc els pits massa grans
Hola! Tinc 13 anys i tinc els pits massa grans i em cauen.
Es molt molest perquè a més en tinc un més gran que l'altre.
Hi puc fer alguna cosa?
Anissa Ouali

Hola Osopanda!!
A vegades quan comencen els canvis corporals, creixent els pèls, surten grans, canvia la veu, o creixent els pits entre d'altres, hem de donar-li temps al nostre cap per adaptar-se a tot això. A més a més, com moltes de les teves amigues també estant vivint aquest canvis, tenim tendència a comparar per veure que és massa gran, normal o petit.
També has de tenir en compte que el creixement dels pits no es produeix d'un dia per l'altre i cada pit es va desenvolupant al seu ritme (no creixent exactament igual, i sempre hi haurà una petita diferència entre un pit i l'altre).
Dit això, l'ideal per comentar aquesta molèstia que sents i la diferència que veus entre un i l'altre pit és que poguessis visitar al metge, i pogués fer una valoració.
Espero haver-te ajudat! una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali