Bromes lesbis
Hola, gràcies per contestar,
Un dia no se qui de la classe em va dir que era lesbi (només a mi) i de d'aquell moment la gent m'ho diu així, però dissimulant. De vegades m'ho pregunten i fan bromes així insinuant. No hem fan bouling ni em marginen, tampoc em molesta tant, però hi ha moments en que em replantejo si ho sóc. No he tingut mai cap novio ni novia, però si que m'han agradat nois (no molts). No és que m'importi molt el que pensa la gent però tant si t'importa com si no t'ho replanteges algun cop.
Si us plau no hem digueu que és normal que vulgui classificar la meva sexualitat, perquè és el que sempre poseu.
Gràcies
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
El cert és que és més habitual del que creiem, això de preguntar-nos què ens agrada. Encara que algú sigui heterosexual es pot preguntar si també li agrada el mateix sexe, sobretot si en algun moment ha sentit certa atracció, Però sembla que tu ja ho tens clar, perquè dius que t'han agradat nois!
El comentari el deuen fer per "xinxar", i si no et molesta molt millor! De fet, que et diguin lesbiana no és cap insult... El que sí és greu és la gent que no és capaç d'enamorar-se, ni estimar, ni tractar bé als altres, no creus?
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat