Problemes a l'hora de practicar sexe.
Hola, aquesta consulta es per saber que tinc o que em passa...
Tinc 17 anys i a l'hora de mantenir relacions sexuals, em costa bastant la penetració, pero amb lubricants ja no es problema. El problema es quan em penetra fins al final, em fa molt de mal, em fa la sensació com si tingués un tap o alguna cosa semblant. Pero encara que practiquem sexe sense que arribi fins al final de la penetració, no em produeix plaer i no se perquè...
Em podries ajudar per saber que em passa o donar-mi consells? (El d'anar al metge no perque no seria capaç de dir-li això als meus pares... jajaj)
Moltes gràcies.
Anissa Ouali

Hola teenagersproblems!! com estàs??
Pel que descrius, et voldria fer altres preguntes: Quan comença el joc de la penetració, estàs excitada? el teu cap i cos "estan escalfats"? et faig aquestes preguntes perquè el cap i el cos necessiten temps per posar-se i excitar-se, estar a gust i gaudir (en moltes ocasions això es veu reflectit per exemple a nivell del cos, per la lubricació).
Si la resposta a a questes preguntes es NO, hauries jugar i buscar aquelles coses o jocs que et donin plaer, ja que segurament estàs més estona pensant em farà mal, hi haurà dolor, que en si m'agrada o no, si m'ho estic passant bé,...
També heu de tenir en compte que aquest "tap" que sents probablement és que al no estar excitada, aquest sigui el coll de l'úter (que està al final de la vagina), i si afegim que a més a més anem directe a la penetració, aquesta pot ser dolorosa.
Espero haver-te ajudat! una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali