Any: 1997
Comarca: Gironès
Data: 08/12/14 23:38
Que faig?
Fa bastant que crec que començo a sentir algu mes que amistad cap a un amic meu, el problema es que ell es hetero i nose si dirli el que sento, no vull que la nostra relació sigui diferent a ara, estic molt confos, que hauria de fer?
InterPersonal
InterPersonal
Data: 16/12/2014 12:22
Hola!

Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.

No sempre és fàcil aquesta situació: que t'agradi una persona i saber que no sent el mateix per tu. En aquest moment has de decidir què vols fer, tenint en compte les conseqüències.

Entenc que tinguis ganes de dir-li, però no podem controlar quina serà la seva reacció. També podries callar i fer com sempre, tot i que possiblement ho passaràs malament.

Has de decidir si vols assumir el risc de dir-li i acceptar la seva reacció, o prefereixes mantenir i conservar aquesta amistat, però passant-ho malament tu.
Com veus, no hi ha cap solució perfecte, pren-te el temps que necessitis per estar segur del què vols fer.

De totes maneres, si ell no sent el mateix per tu, potser hauràs d'allunyar-te d'ell per evitar que et faci mal la situació. Posar distància és la manera més ideal per poder oblidar-se d'algú.

Una abraçada
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.