Varis
Hola, he estat lleguin algunes que altres consultes fetes i al veure les respostes he pensat en que també podries solucionar alguns dels meus dubtes quan puguis:
1.Fa temps que he començat a experimentar amb el meu cos però l'única manera de que senti plaer es quan estic amb nois i no quan intentu masturbarme que m'es impossible tota sola encara que ho provi de diferents maneres, es normal que només ho aconsegueixi amb companyia?
2. Portu tot l'any les parts intimes depilades casi al zero però el problema es que tinc molta tendència a els quistes, he decidit estalviar per poder fer secions de depilació làser però de moment, podries aconsellar si esque hi ha algun tipus d crema que pugui evitar-m'ho per després de la cera o la maquina de depilar?
3. Hem podrias dir, apart de la pildora, algun altre tipus de anticonceptiu que no sigui necesari recepta mèdica o si per convinar amb el preservatiu i que aixi quan estigui en un moment íntim em senti més segura que únicament amb el condó?
Merci per l'ajuda.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per llegir-nos i animar-te a utilitzar el consultori!
1. Si amb companyia sí que gaudeixes però sola no, és possible que no et coneguis lo suficient, comença pel principi, mira't amb un mirall i localitza les parts dels teus genital, quan localitzis el clítoris (
) juga amb ell, acarona la zona, de dalt a baix, de dreta a esquerre, etc... i estigues atenta a les sensacions, canvia de ritmes, de pressió, etc... i poc a poc ves coneixent-te!
2. Si tens tendència a enquistar pèls, el millor és que deixis d'utilitzar la maquineta d'afaitar, ves a una professional de la depilació, esteticista, i que t'ho faci amb cera, ja que és l’única manera que els pèls es vagis debilitant. Amb la cutxilla o la crema, els pèls cada vegada surten més forts.
3. No podem dir-te cap anticonceptiu hormonal. Te l'ha de receptar un ginecòleg.
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat