la nostra primera vegada
Hola, mira la meva pregunta és, es que el meu novio i jo encara no ho hem fet mai, però tenim planejat de fer-ho en breus,i jo tinc por de que em faci mal o sangri, perquè no se, he llegit molt del tema en foros i webs d'informació, però segueixo tenint por ja que és la primera vegada tant per ell com per mi... Trobo que és una experiència molt bonica, i voldria que tot fos perfecte, ell és el meu primer amor... Algun consell?
Anissa Ouali

Hola! La primera vegada, com tu bé dius, és un moment important per els dos, però es inevitable que els nervis, l’angoixa, la por apareguin. El dolor i el sagnat és diferent depenent de la persona, hi ha noies a les que els hi fam mal i d’altres no, hi ha a qui li surt una mica de sang i d’altres no.
Seria impossible que et diguem que estigueu tranquils i relaxats totalment, ja que la situació és nova i això significa que és un nou aprenentatge pels dos. Però si us sentiu molt angoixats, preocupats, i tensos possiblement la penetració faci mal.
Com la paraula aprenentatge diu, és un moment per que els dos aprengueu junts, busqueu quines coses us ajuden a estar més tranquils i relaxats, i sobretot que pugeu parlar entre vosaltres quines coses us preocupen, i trobeu així la vostra situació perfecte!
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada! Anissa Ouali, psicòloga de l’IESP, @AniOuali