anna121212
anna121212
Any: 2002
Comarca: Barcelonès
Data: 08/12/14 14:40
llibre after
hola!

air mestava llegint el llibree de after el tros en k la tessa i el hardin ho fan. nose perk al meu cap sem veía la imatge de un nen i jo en contes de el hardin i la tessa . el noi no esk matregui massa pero em cau genial. aixo del llibre vol dir ke estic enamorada dell ??? tamb aqesta nit e somiat amb ell

PD contesteu plis !!!!!!!!!
InterPersonal
InterPersonal
Data: 16/12/2014 12:05
Hola!

Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!

El què t'ha passat és que has tingut una fantasia sexual. El nostre cervell es pot excitar amb imatges, amb la lectura, amb persones reals i també amb la imaginació! No passa res que hagis somiat amb aquell noi, no vol dir res. És possible que el tinguessis al cap per algun motiu i pam! el cervell l'ha utilitzat per recrear l'escena.

Així que, si tu creus que no t'agrada, doncs no t'agrada, tot i que és possible que ara te'l comencis a mirar amb uns altres ulls.

Una abraçada
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.