D I R E C T I O N E R
D I R E C T I O N E R
Any: 2002
Comarca: Anoia
Data: 08/12/14 12:34
NOIS:(
Hola! Tinc un problema que se que no es molt important per la edat que tic pero per mi em sembla molt gran:( Doncs acaba d'anarme a un institut nou i desde el primer día que vaig entrar em vaig pillar d'un nen que em va promete que sortiriem, pero acababa de tallar ab la selva ex i estaba molt deprimit i ara diu que no vol surtir amb ningú , a mes, diu que dos nenes son mes guapes que jo i l'altre día em va dir que no volea sortir amb ningún que nomes volia ''parlar''. No se el que volea dir amb 'parlar' volia dir tontejar?? m'estic tornan boja...
InterPersonal
InterPersonal
Data: 15/12/2014 20:58
Hola Directioner,

Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!

Em sap greu el què et diré, però si ell diu que no vol sortir amb ningú, ho hauràs de respectar. Per molt que ell t'hagués promès que sortiríeu, no podem obligar ningú a sentir alguna cosa per nosaltres, no creus?

Ara et toca a tu decidir què vols fer? Analitza la situació, pensa en les conseqüències i pren una decisió. Vols esperar a veure si ell d'aquí un temps vol sortir amb tu? o prefereixes intentar oblidar-te d'ell i no estar-ne pendent?

Està a les teves mans.

Una abraçada
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.