que es sent? que se sent vull saverho******************************************************+++
hola, voldria saber que se sent o mes ben dit quina es la sensacio de un orgasme, perque em masturbo el clitoris amb els dits frotantme etc però no se si arribo a lo que s'ha de sentir, jo vull saver com es aquesta sensacio el gust o el plaer. vull sentir-ho. per que a mi m'agrada masturbarme pero es mes per vici que altre cosa perque crec que no arribo.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. És molt complicat explicar que es sent en un orgasme perquè cada noia/dona sent el seu orgasme, per tant, no podem dir-te exactament què es sent.
El general que has de sentir és:
- Quan has arribat a l'orgasme el contacte directe amb el clítoris pot molestar.
- Una sensació de descarrega (això no significa que es moguin els mobles, que cridis o que et desmallis)
- Com unes contraccions a la musculatura vaginal (pots sentir-les o no)
Investiga com reacciona el teu cos, i el que per a tu sigui el teu orgasme allò serà lo bo!
Has de descobrir el teu cos poc a poc, no tinguis pressa.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat