seguretat.
Hola! Sóc una noia que encara es verge i la veritat esque tinc un noi estable i m'estic pensant la probabilitat de tenir relacions amb ell. Estic segura de que ho vull pero tinc molta por a la seguretat. tinc molts dubtes en que si són segurs els preservatius, potser es trenquen i hem quedo ebarassada. Quina es la marca mes segura de preservatius? I l'Altre cosa, les pastilles del dia a dia, les poden pendre menors? Són segures i son barates o cares? I després de fer l'acte, hem van dir que a la farmacia donen gratuitament unes pastilles als joves per el dia després, és cert?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si el preservatiu es trenca serà un accident i per tant ho hauràs fet bé perquè l'hauràs utilitzat. Ara bé, què fer si això passa?
Tens 3 opcions:
1) Anar a un servei d'urgències d'un CAP (Centre d'Atenció Primària), te la donaran gratis.
2) Anar a un servei d'urgències d'un Hospital públic, te la donaran gratis.
3) Anar a una farmàcia i demanar la píndola del dia després, aquí tindrà un cost, no és gratis.
4) Anar a un Punt d'Informació Juvenil i demanar on pots anar per l'edat que tens.
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat