Preocupada
Hola mira diumenge passat vaig anar a casa d'un amic que bueno és amic pero hi havia tensio sexual haha. Be doncs vam començar a liarnos i a fer petting i aixo i poc a poc ens vam anar engrescant i vam acabar fent-ho.
Tinc uns quants dubtes però.
- Va ser una mica dificil de que entres, vale el meu amic la te bastant gran, pero no se si es normal ja que no era la primera vegada que jo tenia sexe, si amb ell, pero ho havia fet abans amb un altre noi feia mesos. I a més jo estava bastant excitada. Pot ser que a tingui a veure amb la postura en que ho vam fer? Perque ell juga a rugby i tenia agulletes xd i llavors no es volia posar a dalt i vam ferho aixi una mica chapussa de costat haha xd bueno se que es tot una mica dificil d'entendre i sembla un xiste pero es veritat i necessito resoldre els dubtes que se m'han quedat en ment perque la proxima sigui millor.
I normalment jo arribo facilment a lorgasme i aquest cop no hi vaig arribar es estrany, pot ser que no estiguem fets per tenir sexe lun amb laltre?
I despres el tema de proteccio vam fer servir condo, pero tot i aixi em fa por perque hi ha risc de que es trenqui o es foradi i a mes sense que ens adonessim oi? I com que tinc la regla super irregular doncs em preocupo mes.
Crec que aixo es tot, gracies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Quantes consultes en una sola, espero no deixar-me res per resoldre, anem a pams:
El tamany i la postura poden tenir algo a veure tan amb que costés entrar com en que aquest cop no arribessis a l'orgasme. Potser que amb la postura del missioner (tu tombada boca amunt i ella a sobre, la típica), el cos d'ell fregui el teu clítoris extern i arribis amb més facilitat a l'orgasme que si ell està darrere o davant i esteu de costat... l'altre cosa que podríeu haver fet si ell tenia agulletes era que tu et posessis a sobre, amb aquesta postura pots estimular el clítoris o fer que ell l'estimuli amb la teva mà.
Pel que fa al segon tema, la por a que falli el preservatiu és normal, per aquest motiu és importantíssim comprovar que no s'ha foradat per enlloc! Això ho podeu fer omplint-lo d'aigua, si hi ha algun forat l'aigua s'escaparà pel forat. I si això passa, serà un accident i el que podeu fer en un cas així és anar a un servei d'urgències d'un CAP (Centre d'Atenció Primària) o d'un hospital i demanar la píndola del dia després (també la podeu comprar a una farmàcia, però aleshores tindrà un cost econòmic).
Una abraçada molt forta i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat