DEPILACIÓ
Hola! Volia fer una consulta...
Ja fa temps que em depilo la zona íntima amb cuxilla, però mai m'he depilat tota la zona sencera, per por a si em pogués fer mal. La meva pregunta és: com em recomaneu fer-ho, amb crema, amb cera? però que ho pugui fer a casa jo sola.
Gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Aquesta pregunta és molt personal ja que a cada noia/dona li agrada més un sistema o un altre. Una esteticista t'ho farà millor que tu sola a casa, per descomptat però si aquesta opció no la contemples, el que podries fer per no fer-te mal és rasurar el pèl púbic amb una maquina d'afaitar, la que utilitzen els nois/homes per a tallar-se al cabell. No et faràs mal, i podràs veure si t'agrada ja que el més important de la depilació íntima és que ho facis perquè tu vols no per cap altre motiu.
Una abraçada molt forta i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat