sos
La meva novia diu que el meu aparell reproductor és molt petit i no vol tenir relacions sexuals amb mi. No se que fer, li compro un consolador? m'implanto una de mes gran? QUE FAIG!
Això no es una broma siusplau ajudeume.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc, eradiquem la paraula "consolador" del vocabulari, les noies/dones no necessiten consolar-se de res, en tot cas seria un vibrador, i serviria per a jugar els dos, ja que no s'han d'utilitzar donés per a introduir
Si ella no vol tenir relacions sexuals amb penetració amb tu, no pots fer-hi res, ara bé, sí que pots explicar-li o ensenyar-li que pots fer-la gaudir molt més sense la penetració que amb la penetració. El clítoris està a l'exterior de la vagina i és ell l'encarregat de fer sentir plaer a les noies/dones, per tant, juga amb el clítoris i demostra-li que amb la penetració, no arribarà a l'orgasme, per molt gran o petit que sigui el teu penis. El truc està en conèixer el clítoris!
En el nom d’usuari poses “Mireiaa<3” per tant, sospito que aquesta consulta és una broma encara que ens diguis que no ho és... però per a que vegis que no és un tema graciós hem considerat que havíem de contestar la consulta, ja que potser pot ajudar a algú que sí que es trobi amb aquesta situació.
Una abraçada molt forta i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat