Pregunteeeessss interessants________________________________poso això perque sinó no m'enrecordo "_"
Hola i gràcies per llegir,les meves preguntes són;
-La regla et fa aprimar?
-A quina edat les noies acabem de desenbolupar-nos?
-La regla et pot produir marejos?
-es Veritat que la mida del peu te algo a veure amb la altura?
GRÀCIEEESS
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
-La regla et fa aprimar?
No, la regla no et fa aprimar.
- A quina edat les noies acabem de desenvolupar-nos?
El desenvolupament de l'aparell reproductor pot començar sobre els 10 o 11 i pot acabar sobre els 17 o 18 anys. Pel que fa al desenvolupament del cos, està en constant desenvolupament.
-La regla et pot produir marejos?
Depèn com siguin les teves regles sí que poden provocar marejos, mal de cap, mal de panxa, dolor en la zona dels pits, etc...
- És veritat que la mida del peu té algo a veure amb la altura?
Pot ser un indicador, en general persones amb el peu molt gran solen ser més altes, i persones amb el peu petit solen ser més baixes.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat