MMB
MMB
Any: 2001
Comarca: Barcelonès
Data: 06/12/14 23:32
No se que fer!! ajudaa pliss
Hola, estic enamorada d’un noi, s’ha deixat amb la seva novia fa un temps i esta lliure :) total que ell em fa classes de basquet i em vull apropar mes a ell. Com ho puc fer? Que puc fer per que es fixi amb mi?
InterPersonal
InterPersonal
Data: 15/12/2014 16:44
Hola MMB!Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.

Doncs a poc a poc i anar sent tu mateixa amb ell. Vés-t'hi apropant tal com ets tu! No vulguis disfressar-te d'algu altre o fer papers raros.

vés mirant què t'agrada d'ell, com és realment, si està en un moment en el que vulgui sortir amb algu o no , etc...

No podem escollir que l'altre es fixi amb nosaltres, això no està sota el nostre control i seria passar-ho malament perquè sí! El que si que pots és fer el que t'indico i deixar que àssin coses a veure si funciona.

una abraçada

ELi Aulet www.interpersonal.cat

Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.